رندر های مشاهده شده در فضاهای مجازی گلچینی از امکانات جدید Galaxy S9 سامسونگ را فاش می کند

نوشته شده در جمعه 5 آبان 1396    توسط : مدیر سیستم
رندر های مشاهده شده در فضاهای مجازی گلچینی از امکانات جدید Galaxy S9 سامسونگ را فاش می کند

سامسونگ در میان اولین سازندگان تلفن همراه بوده که در روند طراحی بدون لبه قرار گرفته است که دنیای تلفن همراه را با یک جهش جدی مواجه کرده است. Galaxy S8 و S8 +، به دنبال Note 8 توانستند تمام موفقیت های سامسونگ را در دست بگیرند، و اکنون به نظر می رسد، سخت است که باور کنیم S9 واقعا با گذشت تنها 6 یا 7 ماه از معرفی بالا رده های تازه سامسونگ معرفی شود.

به هر حال، ما چند ماه  تا دیدن Galaxy S9 و S9 + فاصله داریم ، ما می دانیم که آنها در حال آمدن هستند. با این حال، در حال حاضر شایعات در مورد محصول بعدی سامسونگ از گوشی های هوشمند بالاست ، بنابراین، ما در مورد آنها چه می دانیم؟ 

فقط یک طراحی مجدد دیگر انتظار نداشته باشید. در حقیقت، سال خوبی خواهد بود تا زمانی که یک روند طراحی جدید را در سال 2017 شاهد نباشیم، در صفحه نمایش S9 ، سامسونگ بیشتر سعی در اصلاحات روی S8 دارد.  نمایشگر S9  با نسیت ترکم 18.5:9 شبیه به آیفون X طراحی شده است ، اجازه بدهید در مورد پشت این گوشی ها صحبت کنیم در واقع جایی که سامسونگ حق دارد همه چیز را عوض کند  و برای اینکه ببینیم که چگونه سامسونگ در طراحی S8 بهبود می بخشد، نیازی به نگاه کردن به چیزی که برای سری A میان رده شرکت وجود دارد، نیست.

چگونه می توان به یکی از نقاط ضعف طراحی S8 اشاره کرد؟

نوشته های موجود در فضا های مجازی این واقعیت را نشان می دهد که دو مدل A5 و A7 مدل 2018 این شرکت با طراحی اسکنر اثر انگشت بر روی پشتشان عرضه خواهند شد که این همانند طراحی S8 / S8 + و Note 8، که همه آنها اسکنر اثر انگشت خود را کنار دوربین قرار داده اند و همانطور که احتمالا قبلا می دانید، قرار دادن اسکنر اثر انگشت یکی از شکایات مهم در مورد این سه دستگاه می باشد و سامسونگ این را می داند که استفاده از این اسکن ها مخصوصا با دست چپ بسیار دشوار است برخلاف اسکنری که در زیر قرار دارد و می توان با هر دو دست کار کرد.

دوربین

 

شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب دیگاه خود را اعلام می کند.
ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما خصوصی بوده و منتشر نخواهد شد.