مزیت های تخفیف گروهی بومی در استان مازندران

نوشته شده در سه شنبه 9 آبان 1396    توسط : مدیر سیستم
مزیت های تخفیف گروهی بومی در استان مازندران

خرید گروهی

خرید گروهی ، کالاها و خدمات مختلف را با قیمتی کاهش یافته پیشنهاد می‌دهد این روزها وب‌گاه‌های خرید گروهی نقش عمده‌ای را در خرید و فروش برخط ایفا می‌کنند. این وب‌گاه‌ها معمولاً روزانه یک کالا یا خدمت خاصی را پیشنهاد می‌دهند روش کار خیلی از این وب‌گاه‌های خرید گروهی این است که با فروشندگان محلی وارد مذاکره می‌شوند و در ازای جلب مشتری برای فروشگاه از آنها تخفیف می‌گیرند.

این روزها وب‌گاه‌های خرید گروهی بسیار پر تعداد شدند و در کشورهای گوناگون دنیا مورد توجه قرار گرفتند. این وب‌گاه‌ها اجناس و خدمات مختلف و متنوعی را برای فروش عرضه می‌کنند. وب‌گاه‌های خرید گروهی معمولاً به خریدارن این امکان را می‌دهند تا با اشتراک‌گذاری پیشنهادهای موجود در وب‌گاه در شبکه‌های اجتماعی برخط دیگران را هم از پیشنهادها با خبر کنند. وب‌گاه‌های خرید گروهی به فروشندگان و کسب و کارهای کوچک این امکان را می‌دهند تا با عرضهٔ کالا یا خدماتشان به فرصت‌های جدید فروش دست پیدا کنند.

 

تخفیف گروهی بومی در استان مازندران

همیشه بومی سازی از بهترین راه های برقراری ارتباط با مشتریان است و تخفیف گروهی بومی بهترین راه خرید برای مشتریان را پیش روی آن ها قرار می دهد . از آنجا که استان مازندران در زمینه گستردگی اینترنت از استان های برتر کشور می باشد کمبود یک سایت تخفیف و خرید جذاب حس می شده از این رو تیم نتروش تصمیم به راه اندازی وبسایت و نرم افزار موبایل تخفیف گروهی را عملی کرده و شروع به ثبت تخفیفات کالا و خدمات در سطح این استان کرده است.

تخفیفات این سرویس از شهر آمل شروع شده و با فاصله زمانی کمی و به سرعت در سایر نقاط این استان راه اندازی می شود.

 

www.netroosh.com

 

 

شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب دیگاه خود را اعلام می کند.
ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما خصوصی بوده و منتشر نخواهد شد.